Mai testnevelés óra anyaga Tabata edzés:
Feladat leírása:
A/1: Kiindulóhelyzet: mellső fekvőtámasz. Fekvőtámaszból ugrás guggoló támaszba. Guggolótámaszból homorított felugrás. Abból ereszkedés vissza guggolótámaszba. Ugrás mellső fekvőtámaszba. (Ismétlésszám: 10)
A/2: Kh.: mellső fekvőtámasz. Támasz az alkaron. (plank). Emelkedés mellső fekvőtámasz helyzetébe. Először jobb kar, majd bal kar nyújtással, majd ereszkedés karonként kiinduló helyzetbe. (Ismétlésszám:10)
A/3: Fekvőtámaszban folyamatos lábtartáscsere. (Ismétlésszám 10)
A/4: Hanyattfekvésből lebegőülés, majd vissza hanyattfekvésbe. (Ismétlészsám:10)
B/1: Jobb térdelőállásból ugrás bal térdelőállásba homorított felugráson át. (Ismétlésszám: 10)
B/2: Mellső fekvőtámaszból jobb láblendítés előre, kartámasz hátul. ⇾ Láblendítés vissza kiinduló helyzetbe. ⇾ Bal láblendítés előre, kartámasz hátul. ⇾ Láblendítés vissza kiinduló helyzetbe. (Ismétlsszám: 10)
B/3: Kh.: guggolóállás mellső középtartás. ⇾ Homorított felugrás. ⇾ Ugrás vissza kiinduló helyzetbe. (Ismétlsszám: 10)
B/4: Helybenfutás térdemeléssel 30 másodpercen keresztül.
(A+B) x 2 = A és B feladatból két kör van.
2020. március 17., kedd
Periódusos rendszer (március 17, kedd)
A füzetetekbe Írjatok óraszámot, címet és egy rövid vázlatot!
Óraszám: 37. óra
Cím: A periódusos rendszer
Olvasd el nagyon figyelmesen a leckét a 72-74. oldalig.
Csak akkor értheted meg, ha a periódusos rendszert is nézed folyamatosan a könyv hátsó borítóján.
A 74. oldalon levő barna részből írj vázlatot! Szedd pontokba, rövidítsd le!
A legtöbb mondatnak fontos jelentése van.
Ha készen vagy a vázlattal, oldd meg a munkafüzet 46. oldalán levő 3 feladatot!
Ha problémád van és nem boldogulsz írj az email címemre:
garaiedit62@gmail.com
Ha bármelyik elemre kiváncsi vagy ezt az interaktív periódusos rendszert kipróbálhatod!
https://www.ptable.com/?lang=hu
Óraszám: 37. óra
Cím: A periódusos rendszer
Olvasd el nagyon figyelmesen a leckét a 72-74. oldalig.
Csak akkor értheted meg, ha a periódusos rendszert is nézed folyamatosan a könyv hátsó borítóján.
A 74. oldalon levő barna részből írj vázlatot! Szedd pontokba, rövidítsd le!
A legtöbb mondatnak fontos jelentése van.
Ha készen vagy a vázlattal, oldd meg a munkafüzet 46. oldalán levő 3 feladatot!
Ha problémád van és nem boldogulsz írj az email címemre:
garaiedit62@gmail.com
Ha bármelyik elemre kiváncsi vagy ezt az interaktív periódusos rendszert kipróbálhatod!
https://www.ptable.com/?lang=hu
Óóóómájgááááád....
Gyerökeim,
nagyon örülök, hogy dolgoztok, és sokat kérdeztek, meg is dicsérlek benneteket, DE!:
Hiányoztok!💚
Éva néni
nagyon örülök, hogy dolgoztok, és sokat kérdeztek, meg is dicsérlek benneteket, DE!:
- Azért van lehetőség minden bejegyzéshez Megjegyzést (=komment!) fűzni, hogy ott feltehessétek a kérdéseiteket. Ha azonnal nem is válaszolunk, de igyekszünk figyelni erre is.
- Megkérdezhetitek tőlem, hogyan kell az euklidészi geometria alapján szerkeszteni, de higgyétek el, halvány lövésem sincs róla. Vajon ki ad erre nektek megfelelő választ?.... Ott a pont, a matektanárod! Kérdezd őt az 1. pontban leírtakat követve!
- Ez az oldal azért van, hogy a tanulást segítse, ennek ti is aktív részesei lehettek, ha kommunikáltok velünk. Tegyétek meg! Éljetek a lehetőséggel- de csak a blogon! Lásd 1. pont!
- Kivételek azért akadnak. Ha a tanárod megad egy elérhetőséget, ott is bátran keresd őt!
- A rendelkezésre állási időt tartsátok be! Nincs az az ének feladat, ami 14 óra után halaszthatatlan lenne.
- Ne feledjétek, vannak olyanok, akik nehezebben boldogulnak. Segítsetek nekik ti is! Tudtok akár videohívásokban is beszélgetni, de egy-egy üzenet is elég lehet.
- Legyetek türelemmel magatok, egymás és a tanárok iránt is! Egy célért dolgozunk!
Hiányoztok!💚
Éva néni
Informatika - 2020.03.17.
Kedves Diákom!
A mai napon egy internetes feladatsorral leplek meg. A feladatsornak két része van, egy internetes keresős része, ahol képernyőképeket kell készítened a megtalált válaszokról, illetve egy levelezős része, melyben egy levelet kell küldened.
Javaslom, mielőtt nekiállsz megoldani a feladatokat, olvasd végig a teljes feladatsort!
Jó munkát kívánok!
Jöjjenek a feladatok!
Internetes keresés:
A megtalált válaszokról készíts
képernyőképet!
Amennyiben nem tudod, hogy kell képernyőképet készíteni a
telefonoddal, akkor van egy extra keresési feladatod is, azaz keresd meg
interneten, hogy lehet a telefonoddal képernyőképet készíteni. 😀
1. Mi a címe a 0-618-34399-7 ISBN számhoz kapcsolódó könyvnek? [4 pont]
2. Nógrád megyében hány okmányiroda/kormányablak van? [5 pont]
3. Hányszor kell átszállnod az utazás során, ha vonattal
szeretnél eljutni Szegedrőll
Pécsre, és ha a hét
utolsó munkanapján az első nem Intercity vonattal mész? [5 pont]
Levél küldése:
1.
A
levél tárgyába írd be a nevedett!
[1 pont]
2.
Mellékeld a levélhez a
kereséseidhez készített képernyőképeket!
3.
A levél szövegébe írd be a
rövid válaszokat a keresés kérdéseire!
Matematika Balázs bácsival - 2020.03.17.
Kedves Diákom!
A megbeszéltekkel ellentétben sajnos kicsit késett az eltolás számonkérése.
A feladatlapot nem kell letöltened, vagy kinyomtatnod, elég, ha a füzetedbe lemásolod, majd az elkészült szerkesztéseket lefényképezed. Ha ügyes vagy, egy képre ráfér mind!
Az alábbi videó segítségével felelevenítheted, hogyan is szerkesztjük két vonalzó segítségével az eltolást.
Jó munkát kívánok!
Az elkészült képet itt töltheted fel
Határidő: 2020.03.20. péntek 14 óra.
2020. március 17. Irodalom
Hahó hetedikesem!
Arany Jánosról már tanultál. Próbáld felidézni, mit
tudsz róla! Használd a tankönyved (90-108. oldal), a netet, a füzeted, az
emlékeid!
Készíts szófelhőt Aranyról! Bármilyen információt
felhasználhatsz, amely hozzá kapcsolódik. Legyen jól olvasható, színes, és ha
sikerül, olyan formában alkoss, amely Aranyt idézi!
Ha elkészültél vele, névvel ellátva kérem ide !
Ha elkészültél vele, névvel ellátva kérem ide !
Itt egy példa:
Ha felismerted a vers költőjét, és a vers címét, az plusz pontot ér! ✌
Oldd meg a munkafüzetben az alábbi
feladatokat!
- 57. oldal: 2. feladat
- 58. oldal: 3. feladat
Jó munkát kívánok!
Angol - Dóri néni csoportja
Kedves hetedikesek!
Üdvözöllek az első digitális tanóránkon!
Gyakoroljuk a Unit 3-ban tanultakat a következő feladatokkal:
Vedd elő a füzeted és írj a képen látható emberekről!
Munkafüzet 33. oldal 5. feladat
Olvasd el a történetet és tedd a zárójelben lévő igéket a megfelelő igeidőbe (Past Simple or Past Continuous).
Kérlek, fotózd le az elkészített feladatokat a füzetedben és a munkafüzetben és töltsd fel IDE.
Jó munkát! Ha kérdésed van, keress bátran!
Üdvözöllek az első digitális tanóránkon!
Gyakoroljuk a Unit 3-ban tanultakat a következő feladatokkal:
1. feladat:
Egy bemelegítő feladat a leckében tanult szavakkal. Összekeveredtek a szavak betűi, bogozd ki!
Nézzük, ki tudja leggyorsabban megoldani! A ranglistára a saját neved írd, hogy ellenőrizhessem ki csinálta meg.
Nézzük, ki tudja leggyorsabban megoldani! A ranglistára a saját neved írd, hogy ellenőrizhessem ki csinálta meg.
Natural disasters:
2. feladat:
Ebben a leckében a folyamatos múlt idővel foglalkoztunk (Past Continuous).Vedd elő a füzeted és írj a képen látható emberekről!
What were they doing yesterday at the party?
3. feladat:
Mikor használunk egyszerű és folyamatos múltidőt? Döntsd el, hogy a következő mondatokba az igék melyik formája illik. A ranglistára a saját neved írd, hogy ellenőrizhessem ki csinálta meg a feladatot.
4. feladat
Olvasd el a történetet és tedd a zárójelben lévő igéket a megfelelő igeidőbe (Past Simple or Past Continuous).
Észrevetted?
A while (amíg, miközben) és az as (amint) szavak után mindig a Past Continuous-t használjuk. A when (amikor) után pedig a Past Simple-t.
A while (amíg, miközben) és az as (amint) szavak után mindig a Past Continuous-t használjuk. A when (amikor) után pedig a Past Simple-t.
Jó munkát! Ha kérdésed van, keress bátran!
Matematika 2020.03.17. (98.óra) - András bá
2020.03.17. 98.óra
Egybevágóság
1.) Eltolás (ismétlés)
Nézd meg a videót! Video
2.) Rajzolj egy tetszőleges téglalapot és told el egy random vektorral!
3.) Tengelyes tükrözés
4.) Szerkessz egy tetszőleges háromszöget és vegyél fel egy tengelyt! Tükrözd a háromszöget a tengelyre!
Hf.: Tk.: 133.o.3.f. Fényképezd le a megoldásodat és töltsd fel!
Ide töltsd!
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Angol-Anikó néni
Dear Students! Homework: https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/meresek/idegen_nyelvi_meres/feladatlapok_2016/Idegennyelvimeres...
-
Kedves hetedikesek! A végéhez értünk a háborúnak. Hallgasd meg a bejátszást, gondolkodj el rajta! a háború befejezése Csak annyi a fela...
-
Hahó hetedikesem! Jöhet a tárgy ? Próbáld felidézni, mit tanultál róla! A tárgy az a mondatrész, amelyre a cselekvés irányul , vagy amel...
-
Hahó hetedikesem! Folytasd a jelzők gyakorlását! Oldd meg a következő feladatokat! Mindegyik feladatot addig javítsd, amíg hibátlan nem ...