2021. április 20., kedd

Rajz Réka nénivel: Anyák napja - Képeslap

  Kedves Gyerekek! 

Ma mindenkit várok 9:00-kor Teamsen! Megbeszéljük a mai feladatot. 


Hamarosan itt az Anyák napja (május 2., vasárnap)! 🌷🌸🌹🌺🌻🌼
Ezért arra gondoltam, hogy elkezdünk rá készülni. Egy igazi csemegét hoztam és azért gondoltam, hogy jó ötlet lenne, mert az én Anyukám  is imádta, amikor ilyet adtam neki ajándékba. 

(Természetesen, ha ilyenkor a nagyit, keresztanyut, nagygnénit stb. is megköszöntitek Anyák napján, nekik is készíthettek egy ilyet. Biztos örülni fognak neki. 😊)

Anyák napi ajándék: ÜDVÖZLŐLAP! 
Beadási határidő: 2021.04.27. kedd, 16:00 
Beadás helye: messenger /e-mail : kovacs.emese.reka@vargatamas.hu 

Készítsetek Anyának/Nagyinak/Keresztanyunak üdvözlőlapot! Ebben az a legjobb, hogy ti találhatjátok ki, hogy mit írtok bele. Írjátok le, hogy miért szeretitek az adott személyt, akinek adjátok, mit köszöntök neki, egy kedves emléket is felidézhettek benne. A legjobb az, hogy ti készítitek, így biztos nagyon örül majd, aki kapja! 

Az üdvözlőlapot díszítsétek ki! Hoztam egy videót tele példákkal.
Ha valaki nem tudja megnyitni, itt a link: https://www.youtube.com/watch?v=6ya7QaCFNn0 










Ne feledjétek, elsősorban ezt Nekik készítitek! De el kell küldenetek nekem is. Jövőhéten online órán arról fogunk beszélni, hogy ki hogy áll a képeslap készítéssel. 


Jó munkát! 

Réka néni ✨

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Angol-Anikó néni

   Dear Students! Homework:  https://www.oktatas.hu/pub_bin/dload/kozoktatas/meresek/idegen_nyelvi_meres/feladatlapok_2016/Idegennyelvimeres...